List:       linux-programlama
Subject:    [Linux-programlama] Re:
From:       necmettin.begiter () gmail ! com (Necmettin Begiter)
Date:       2008-01-30 17:31:01

30.01.2008 tarihinde Guychmyrat Amanmyradov <guychmyrat at yahoo.com.tr> yazmış:
> Tekrar merhaba.
>
> arkadaşlar boşuna zamanınızı aldığım için özür dilerim. Ben olayı biraz
> yanlış anlamışım.
> Ben www.abc.com/index.php yazılınca www.abc.com/index.shtml
>
> gibi Apachenin dönüştürdüğünü zattediyordum. Ama olay öyle değilniş. Sadece
> index.shtml olarak istek yapdığın zaman index.php'ye yönlendiriyormuş.
>
> Biraz geçte olsa öğrendim.
>
> Sonuç itibariyle, eğer başkasıda böyle bişey yapmak istersse özetliyeyim.
>
> 1. index.php olarak yazarak yine aynı sayfaya ulaşılabiliyor. O Sayfa orda
> duruyor :)
> [...]

Sizin .php uzantısını yoketmeye mi çalışıyorsunuz? Yani php ile
çalışması için farklı bir uzantı kullanmaya mı çalışıyorsunuz? Yani
PHP çalıştırdığınızın belli olmaması mı amacınız? Eğer öyle ise bu çok
kolay, böyle Rewrite falan gereksiz... httpd.conf (veya onun işaret
ettiği dosyalardan birinde) AddType application/x-httpd-php .php
satırını bulun, sonraki .php yerine istediğinizi yazın.