List:       linux-programlama
Subject:    [Linux-programlama]
From:       guychmyrat () yahoo ! com ! tr (Guychmyrat Amanmyradov)
Date:       2008-01-30 14:12:12

Tekrar merhaba.

  arkadaşlar boşuna zamanınızı aldığım için özür dilerim. Ben olayı biraz \
yanlış anlamışım.  Ben www.abc.com/index.php yazılınca www.abc.com/index.shtml

  gibi Apachenin dönüştürdüğünü zattediyordum. Ama olay öyle değilniş. \
Sadece index.shtml olarak istek yapdığın zaman index.php'ye yönlendiriyormuş.
  Biraz geçte olsa öğrendim.

  Sonuç itibariyle, eğer başkasıda böyle bişey yapmak istersse özetliyeyim.

  1. index.php olarak yazarak yine aynı sayfaya ulaşılabiliyor. O Sayfa orda \
duruyor :)  2. index.shtml olarak yazıldığında index.php-ye yöndendirilme \
yapılabiliyor. index.php-den index.shtml-ye değil :)  3. LoadModule altındaki \
mod_rewirte açmanız yeterli. Yeni phpinfo'da mod_rewrite varsa olay tamamdır. \
Bende apachect1 -M arasında mod_rewrite görünmüyor. yinede çalışıyor.  4. En \
basit örnek  atıyorum serverde test klasöründe index.php oluşturduktan sonra
  .htaccess dosyasına aşağıdaki komutları yazmak yeterli

  RewriteEngine on
  RewriteRule ^index\.html index\.php

  daha sonra. www.abc.com/test/index.html
  çağırdığınızda aslında index.php açılıyor.

  ama www.abc.com/test/index.php
  yazılırsa yine aynı yere gidiyor.

  Yardımlarınız için teşekkürler!
Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> wrote:
  30.01.2008 tarihinde Guychmyrat Amanmyradov yazmış:
> .htaceess
> RewriteEngine on RewriteRule ^alice.html$ bob.html

RewriteEngine On
RewriteRule ^alice.html$ bob.html

şeklinde ayırmalısınız.

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com