List:       kde-usability
Subject:    fdsfsd
From:       Marten Klencke <mklencke () gmx ! net>
Date:       2002-06-29 19:08:08

fdsfsdf
["protagonist" (text/plain)]

Betreft: Opzegging domein-registratie usethenet.nl (order id 7471)

Hallo!

Bijna een jaar geleden heb ik de domeinnaam usethenet.nl bij u geregistreerd,
met de plannen om daar snel een website onder te gaan hosten. Echter, die
plannen heb ik inmiddels opgegeven en daarom wil ik graag deze registratie
opzeggen.

Hopelijk komt binnenkort een andere registratie bij u binnen van een site
die
ik nu aan het ontwikkelen ben :-)

Met vriendelijke groeten,

Marten Klencke (Klant 1410)

PS. Op de factuur voor het komende jaar die ik vandaag heb binnengekregen
staat de datum 1-7-2002, maar vandaag is 29-6-2002. Foutje?