List:       kde-i18n-sr
Subject:    Re: [Kde-i18n-sr]
From:       Zoran =?utf-8?q?Oluji=C4=87?= <olujicz () gmail ! com>
Date:       2009-11-13 18:48:18

Nalog je napravljen, a sa njime i veselje. :)

Ažurirao sam gwenview prevod, ali imam problema sa predavanjem u riznicu.

Kao prvo:

svn: Commit failed (details follow):
svn: Authorization failed

Negde sam pročitao, ali sada kao za inat ne mogu da neđem gde, da treba da se
u .ssh/config dodaju podešavanja. I to sam podesio.

Problem mi možda predstavlja to što nisam stavio podrazumevano ime za ssh
ključ. Ali u gore pomenuti conf sam stavio putanju do ključa za kde svn nalog.
Da li još nešto treba da podesim za ključ? Ključ je napravljen sa šifrom, ali
vidim da je i Slobodan T. napravio sa šifrom, tako da to onda nije problem.
Takođe sam podesio i .pologyrc.

Kao drugo:

Kada šaljem prevod, da li to radim tako što ukucam:

poascribe modified  $REPOS/kde/trunk/l10n-
support/sr/summit/messages/kdegraphics/gwenview.po

ili tako što ukucam

poascribe modified sr/summit/messages/kdegraphics/gwenview.po

Nije mi jasno da li poascribe zna gde da pošalje to na svn u prvom slučaju, a
u drugom slučaju da li zna gde se gwenview.po tačno nalazi, ako sam ja npr. u
mojoj home fascikli.

Čisto da napomenem, da koristim poascribe iz $REPOS/kde/trunk/l10n-
support/pology/scripts/poascribe.py tako što sam napravio alias.

 to se tiče samog prevoda, imao sam jedan problem:
Posieve mi je prijavljivao grešku za KPart na kraju sam to preveo kao Deo. Da
li je to ok?

Pozdrav,
Zoran