List:       kde-i18n-sr
Subject:    Re: [Kde-i18n-sr] Amarok
From:       Часлав Илић <caslav.ilic () gmx ! net>
Date:       2009-07-21 20:54:54

[Attachment #2 (multipart/signed)]

[Attachment #4 (text/plain)]

> [: Terzić Slobodan :]
> OK, pretpostavljam da sam zenuo sa premeštanjem ovog „%1" na kraj... samo
> mi nije jasno zašto ? Pretpostavio sam da je „%1" ime ili redni broj
> uređaja, a ko za inat nema šanse da nađem tu poruku u sučelju.....

Ово као ми о вуку, а вук на врата... Ниси ништа \
зезнуо, него је изворни текст те поруке (и још \
две сличне) кваран, и технички и логички.

Технички, зато што се подниска %1t у "%1the device..." \
при извлачењу препознаје као Ц форматска \
директива, порука добије заставицу c-format, и \
онда провера очекује исту директиву у преводу. \
Ове се избегава тако што се у ко̑ду стави \
одређени коментар пред поруку, који изричито \
каже да у поруци нема Ц директива.

Логички, баш зато што те је навела да помислиш \
то што си помислио о природи смене; у питању је \
заправо заглавље текста, "Tracks not copied: ", неколико \
порука изнад. Тако да поруку треба изменити у \
извору...

...чиме сам се управо бактао у тренутку кад \
стиже твоја порука; неко се већ жалио на \
централној листи. Предао сам то, па док не дође \
до каталога, а ти остави непреведено. (А може \
бити неће скоро доћи, пошто је Амарок управо \
прешао на Гит, и сад тарапана у вези с \
преводима...)

> P.S. Kakav crni Lokalizuj, bez sina Katice ništa.... ;)

Што? (провокација).

["signature.asc" (application/pgp-signature)]