List:       kde-i18n-sr
Subject:    Re: [Kde-i18n-sr] Amarok
From:       Часлав Илић <caslav.ilic () gmx ! net>
Date:       2009-07-19 18:43:07

[Attachment #2 (multipart/signed)]

[Attachment #4 (text/plain)]

> [: Terzić Slobodan :]
> P.S. Ovo je vezano za poštansku listu: primećujem da u arihivu poruka
> http://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-sr/ za ovu prepisku su pothranjene
> samo prve dve poruke. Nisam siguran da li bi trebalo pogledati o čemu se
> radi (ja i poštanske iste smo oduvek u zavadi, moguće da je do mene), ali
> obzirom na broj vrlo korisnih saveta i uputstava za korišćenje alatki koje
> sam ovde dobio bilo bi zaista šteta da se negde zaturi i ne bude dostupno
> novajlijama poput mene.

Ау, фантомска ли проблема.

Тик после те прве две поруке, неко је извана \
писао на листу, у вези с неким \
административним зезанцијама (претресање \
налога на bugs.kde.org, да ли извештаји о грешкама за \
дати језик да наставе да се прослеђују на \
листу... небитно), па сам приватно одговорио. \
Међутим, дотични је такође предложио да \
подразумевани језик на \
https://mail.kde.org/mailman/listinfo/kde-i18n-sr буде енглески, да \
би нам се лакше обратио тако неко споља, и ја \
реко' хајде, има смисла.

Не лези враже, то је моменат од када се поруке \
више не архивирају. Такође је од тада текст у \
подножју сваке поруке („Превођење КДЕ-а...") \
избрљан, задато му погрешно кодирање. Чим сам \
вратио да подразумевани језик буде српски, \
архивирање је опет прорадило (ове пробне \
поруке, 07 и 10 сам послао при српском, и \
архивиране су, а 08 и 09 при енглеском, и нема им \
трага). Сад треба некоме да се жалим... дотле, \
остављам српски и здраво ђаци.

(Нит ипак није сасвим изгубљена, ево је и овде \
архивирана: http://lists.kde.org/?t=124770501800026&r=1&w=2)

["signature.asc" (application/pgp-signature)]