List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Documentatie "kdeglobals"
From:       Thom Castermans <thom.castermans () gmail ! com>
Date:       2011-11-23 15:33:02

[Attachment #2 (multipart/alternative)]

Hallo allemaal,

Vanwege een klein projectje waar ik samen met een vriend aan werk, ben ik
op het moment bezig om bepaalde instellingen van KDE programmamatig te
vinden. We hebben al uitgevonden dat veel instellingen zijn opgeslagen in
een configuratiebestand dat "kdeglobals" heet. Bij mij staat dit in
$HOME/.kde/share/config/kdeglobals. Nu zijn de meeste instellingen wel
duidelijk, maar sommige, zoals bijvoorbeeld "DateFormat" niet. Nu heb ik al
een uitgebreide zoektocht achter de rug, maar ik kan nergens documentatie
van dit bestand vinden.
Heeft een van jullie enig idee of dit bestand =FCberhaupt gedocumenteerd is
en zo ja, waar ik deze documentatie dan kan vinden? Omdat de documentatie
van KDE over het algemeen zo uitstekend is, heb ik gewoon het gevoel dat
ook hier wel iets over is vastgelegd.
Bij voorbaat dank voor alle hulp.

Groeten,
Thom