List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Upstream vertalen
From:       Hannie <lafeber-dumoleyn2 () zonnet ! nl>
Date:       2010-08-04 13:46:49

Op de volgende pagina:
https://translations.launchpad.net/ubuntu/maverick/+lang/nl/
staan vele sjablonen waarvan de vertaling nog niet af is. Een deel
ervan, ongeveer 30 tot 40 schat ik, is van KDE. Omdat ik zowel voor
Ubuntu als voor KDE vertaal kan ik wel een deel van de vertalingen op
mij nemen, maar niet allemaal natuurlijk. Verder is het ook de vraag wat
beter is:
a. eerst vertalen op LP en dan het po-bestand naar deze lijst sturen
zodat het gecommit kan worden
b. het po-bestand van KDE svn halen, offline vertalen, uploaden naar
zowel KDE als LP.
Gezien het aantal handelingen heeft keuze a mijn voorkeur.
Graag advies.
Hannie