List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Vertalen website
From:       Bart Otten <bart.otten85 () gmail ! com>
Date:       2010-03-05 11:09:33

[Attachment #2 (multipart/alternative)]

Goedendag allemaal,

nu de website vordert zou ik graag alle 'vaste' pagina's vertaald hebben.
Ikzelf heb er al enkele vertaald maar ik ga er vanuit dat die niet volgens
de KDE-regels gedaan zijn en afgekeurd worden ;-)

Hannie heeft aangegeven mij te willen helpen met de website en vertalingen,
graag heb ik daar nog een tweede persoon bij. De eisen zijn redelijk simpel:

- je moet goed kunnen vertalen, de regels van KDE Nederland in acht nemend
- je moet bereid zijn om de website up2date te houden. Dwz nieuwe artikelen
vertalen en toevoegen

Wat ik bied: Een gezellig team met een open structuur waarin je je optimaal
kunt ontwikkelen. Flexibele werktijden waarbij je zelf je uren bepaalt.

Wie doet er mee?