List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] =?iso-8859-1?q?Vertaaloverzicht_met_=E9=E9n_URL?=
From:       "Hannie" <lafeber-dumoleyn2 () zonnet ! nl>
Date:       2010-01-28 16:19:09

> Ik vind het prima.
>
> Kijk ook even op www.kde.nl/nl of daar informatie staat die je kunt
> overnemen
> voor op kde.nl/drupal.
Beste Rinse en Freek,
Laat ik bij het begin beginnen. Op deze pagina
http://www.kde.nl/personen/medewerkers.html
vind ik een heleboel namen van mensen die vertaalwerk zouden doen, maar ik
vermoed dat  velen van hen niet langer vertalen. Ook zijn er nieuwe
vertalers bijgekomen zoals ikzelf en Freek hoort hier zeker te staan (als
hij dat wil). Mijn plan is om met iedereen op de lijst contact op te nemen
en te vragen of zij nog vertaalwerk willen doen. Na de inventarisatie zou ik
dan graag deze medewerkerspagina willen bijwerken waarbij ik liefst de vier
onderdelen, Vertalen, documentatie, website en promotie wil splitsen. Mensen
die bij meerdere onderdelen in te delen zijn worden in al die onderdelen
opgenomen.
Als je het toch liever bij de oude indeling houdt, laat het dan even weten.
Laat het ook even weten als je liever niet hebt dat ik contact opneem met de
medewerkers.
Verder ben ik heel erg blij met je prioriteitenlijstje. Ik zal er veel aan
hebben.
Groeten,
Hannie