List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] =?iso-8859-1?q?Vertaaloverzicht_met_=E9=E9n_URL?=
From:       Rinse de Vries <rinsedevries () kde ! nl>
Date:       2010-01-28 15:56:33

Op donderdag 28 januari 2010 13:35:10 schreef Hannie:
> Beste Freek,
> Wederom bedankt voor je prima uitleg over Drupal.
>
> Nog even iets over je volgende opmerking:
>
> Mijn idee is dat het niet zo moeilijk is bij te houden wie wat aan het doen
> is, het vertaalteam bestaat iid slechts uit een paar leden. Wat mij wel een
> klus lijkt is het verdelen van het werk. Wat moet er nog vertaald worden,
> wat heeft prioriteit? Welke programma's worden veel gebruikt?
> En wat betreft de "steigers" van Rinse: ik neem aan dat het gaat om KDE
> UserBase.
> [...]

Ik vind het prima.

Kijk ook even op www.kde.nl/nl of daar informatie staat die je kunt overnemen
voor op kde.nl/drupal.

Wat betreft prioriteiten:

hoogste prioriteit is kdelibs en kdebase, daarna libqt, dan de rest van de
modules voor KDE Software Compilation (kdeadmin, kdeartwork, kdeaccessibility,
kdegames, kdegraphics, kdeedu, kdenetwork, kdepim, kdepimlibs, etc)

Andere modules zoals koffice en kdevelop, hebben hun eigen release cycle

modules als extragear_* bevatten programma's die los van elkaar uitgebracht
worden, elk wanneer hen dat uitkomt.

modules als playground_* bevatten vooral speeltjes voor programmeurs die in
een later tijdstip iets zouden kunnen worden. Een enkele keer staan daar ook
programma's in die al wel zijn uitgebracht. Deze programma's staan vaak wel in
kde's SVN, maar willen/kunnen niet voldoen aan het keurslijf van extragear.

Spul uit playground dat genomineerd is voor opname in KDE Software Compilation
komen terecht in kdereview en als ze volwassen genoeg zijn in een van de
modules van kde sc.

Groetjes, Rinse