List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Vraagje Kwrite
From:       Hannie <lafeber-dumoleyn2 () zonnet ! nl>
Date:       2010-01-25 9:55:47

Hoi Freek,
De vertaling van Kwrite stuur ik je zo toe. Ik ben hem nog even aan het
controleren. Daarbij kom ik nog iets onlogisch tegen in de volgende strings:
<shortcut><keycombo

<guimenuitem>Vouwmarkeringen tonen</guimenuitem>
If this option is checked, the marks for code folding will be hidden.
Wanneer deze optie aangevinkt is, worden de markeringen voor
code-invouwing niet getoond.

De titel van dit menu-item is Vouwmarkeringen tonen. Dan vind ik het
niet logisch dat er gezegd wordt dat bij aanvinken de vouwmarkeringen
NIET getoond (hidden) worden.
Bovendien zie ik in de eerste string liever <guimenu>Beeld</guimenu>
<guisubmenu>Vouwmarkeringen tonen</guisubmenu> naast de sneltoets F9
omdat er overal verwezen wordt naar het menu-item Beeld.
Maar ik weet niet of ik zomaar van de Engelse tekst af mag wijken.
Groeten,
Hannie