List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Kleine foutjes verbeteren
From:       "Hannie" <lafeber-dumoleyn2 () zonnet ! nl>
Date:       2010-01-15 10:38:41

Op ondergenoemde

----- Original Message -----
From: "Kristof Bal" <kristof.bal@gmail.com>
To: <kde-i18n-nl@kde.org>
Sent: Thursday, January 14, 2010 3:42 PM
Subject: Re: [KDE-i18n-nl] Dolphin nog niet in orde

Op ondergenoemde pagina was Dolphin nog niet aanwezig, maar wel de vertaling
van Konqueror. Ik heb even een stukje gelezen en ik vind het prima vertaald.
Maar, af en toe zit er nog een klein foutje in zoals:
Konqueror is een universeel weergaveprogramma, in staat om afbeeldingen en
documenten te weergeven zonder een extern programma te gebruiken. (Moet
zijn: ...weer te geven...).
Mijn vraag is nu: wordt het gewaardeerd als ik af en toe een foutje
doorgeef, of vinden jullie mij dan veel te betweterig? Ik weet dat de lezers
de zin toch wel begrijpen en dat het niet zo eenvoudig is iets te wijzigen
als het eenmaal gepubliceerd is. Maar als anderen in mijn vertaling een
fouten tegenkomen zou ik het wel waarderen als men dit doorgeeft.
Graag hoor ik van jullie hoe jullie hierover denken.
Groet,
Hannie

12:39:00