List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] lokalize
From:       Freek de Kruijf <f.de.kruijf () hetnet ! nl>
Date:       2009-02-25 17:06:35

In KBabel kun je een project aanmaken met allerlei voor dat project
gedefinieerde parameters, zoals naam, e-mailadres van de vertaler,
e-mailadres van de lijst waarop fouten in de vertaling gemeld kunnen worden,
etc. Deze worden dan in de kop van een po-bestand opgenomen.

Ik ben me aan het oriƫnteren op lokalize en daar zijn wel een paar van die
parameters in te stellen, maar ik mis het instellen van het e-mailadres voor
het melden van fouten in de vertaling in het algemeen.
Ook mis ik het instellen van project afhankelijke parameters, zoals het
e-mailadres van de auteur voor KDE-projecten, een GNU-project en
openSUSE-projecten.

Hoe doen jullie dat? Of gebruik je verschillende accounts voor verschillende
soorten projecten?

Wie weet hoe je features kan aanvragen voor lokalize?

--
vr.gr.

Freek de Kruijf