List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] kde-bijeenkomst?
From:       Jos Poortvliet <jospoortvliet () gmail ! com>
Date:       2009-01-28 8:23:09

2009/1/27 Rinse de Vries <rinsedevries@kde.nl>:

> Zekers, dus wat wordt het? Amersfoort of Nijmegen?
> 1 februari komt snel dichterbij :)
>
> Eventueel kunnen we ook een zondag later plannen (kweetnie of dat botst met \
> FOSDEM)?

Ja, dat botst. Aanstaande zondag een release party houden zullen we
niet bij mij kunnen doen, dat is te kort dag & het is buiten te koud
om in de tuin te barbequen ;-)
My place is meer een zomer ding.

Release party zou ik zeggen gewoon in een cafe/restaurant, waar maakt
mij weinig uit. Misschien maar gaan voor Ade's voorstel,
de "commanderie van Sint Jan". Het gebrek aan wireless lijkt me geen
groot issue. Ik kan wel een avondje zonder.