List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Hey, ik ben nieuw
From:       Kristof Bal <kristof.bal () gmail ! com>
Date:       2009-01-21 16:21:01

> Ik zie dat de documentatie van step nog helemaal niet is vertaald?
> Zal ik daarmee aan de gang gaan?

Bwa, ja, ok ;)
Pak dan step.po(t), dan doe ik wel tutorials of zo.
Die doc bevat ook wat wiskunde, dus je zal je wel amuseren denk ik ;)

Ikzelf werk eerst nog de doc voor plasma af, omdat plasma veruit de
meeste vragen op fora genereert. Als kde 4.2.1 dan uit is kan ik de
befaamde uitdrukking "RTFM!" gebruiken ;).

Kristof