List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] even voorstellen
From:       Sander Koning <sanderkoning () kde ! nl>
Date:       2009-01-05 7:22:47

On Sunday 04 January 2009 23:15, Rinse de Vries wrote:

> Tom Albers deed dat altijd, maar die is niet lid van deze lijst.
> Je kunt hem bereiken op toma at kde punt nl

Ik heb 't ook een tijd gedaan, en ik zit nog wel op de lijst mee te lezen ;)

Je hebt 't programma po2xml nodig (in sommige distro's heet het package poxml)
en de originele docbook.

Aanroep: po2xml English.docbook translated.po > translated.docbook

(bron:
http://l10n.kde.org/docs/translation-howto/doc-check-the-translation.html)

Hopelijk was dat genoeg, ik weet niet alle details meer :)

Groet,
Sander