List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] even voorstellen
From:       Rinse de Vries <rinsedevries () kde ! nl>
Date:       2009-01-02 23:03:19

Op vrijdag 02 januari 2009, schreef Peter Klaassen:
> Kristof,
>
> Heb je het dan over de F1 documentaties of over de man pagina's?
> Laat me er wat meer over weten en waar ik die documentatie kan zien.
> Dan kan ik je laten weten of dat wat voor mij is.

Het gaat om de handboeken die je opent via menu [help -> <programmanaa>]-handboek]
Verder betreft het ook een enkele man-pagina (sommige kde-programma's hebben die ook)
Qua vertaling is er overigens geen onderscheid tussen beide.

Overzicht van alle handboeken is de vinden op http://docs.kde.org

Groetjes, Rinse