List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] aanmelding vertaalteam
From:       Rinse de Vries <rinsedevries () kde ! nl>
Date:       2008-12-28 22:47:53

Op zondag 28 december 2008, schreef u:
> Beste Rinse,
>
> Graag draag ik een steentje bij aan jullie inspanning om KDE te
> vertalen. Kun je de hulp gebruiken?
>
> Mijn achtergrond voor zover relevant:
> - leeftijd 30 jaar
> - pas sinds driekwart jaar Linux gebruiker (Kubuntu 8.10);
> - gebruik nu KDE 4.2, nightly;
> - Engels en Nederlands op VWO met een 8 gehaald;
> - uitstekende communicatieve vaardigheden in EN en NL.
>
> Where and when can I start?
>
> Met vriendelijke groet,
> Roy Prins

Hallo Roy,

Uiteraard kunnen we alle hulp gebruiken :)

Om te beginnen moet je even lid worden van onze mailinglist.
Dat doe je door een lege e-mail met als onderwerp subscribe te sturen naar \
kde-i18n-nl-request@kde.org. Je ontvangt dan een  welkomstmail met enige informatie.
Vervolgens kun je dan op de mailinglist aangeven op welk gebied je wilt meewerken. \
Denk hierbij aan het nalezen/vertalen van  programma's, nalezen/vertalen van \
documentatie en het onderhouden van de website.

Groetjes, Rinse