List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Rosetta
From:       "Kristof Bal" <kristof.bal () gmail ! com>
Date:       2008-12-26 9:36:24

Op 24 december 2008 21:19 heeft Jaap Woldringh
<jjh.woldringh@planet.nl> het volgende geschreven:
> Lees dit eens, als je (K)Ubuntu gebruikt en je eraan ergert dat je
> KDE-vertalingen daar weer eens om zeep zijn geholpen (wat kan ik dit netjes
> zeggen hè?)
> Ik stuur dit zowel naar de lijst voor KDE als voor Ubuntu :)
>
> http://www.ogmaciel.com/?p=625&cpage=1#comment-4459
>
> Groeten,
>
> Jaap

Interessante blog, en natuurlijk een goede reactie van jouw kant.

Maar door verschillende redenen gebruik ik nu Mandriva ;)

Een zalig kerstfeest (met terugwerkende kracht), en een gelukkig 2009.
Kristof