List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Schaduw
From:       Rinse de Vries <rinsedevries () kde ! nl>
Date:       2008-12-23 23:07:15

Hallo iedereen,

Ik kwam een foutje tegen in de vertaling:
als je bij de systeeminstellingen->uiterljik->sectie venstergedrag de knoppen van de \
titelbalk anders wilt inrichten, dan  staat in de lijst met beschikbare knoppen \
eentje met de naam 'schaduw'. Dit moet zijn 'oprollen' of iets in die trant.  \
(Engelse tekst is wellicht 'Shade'). Kan iemand uitvogelen waar de gewraakte \
vertaling in KDE zit en het verbeteren? Ik heb  tot januari geen tijd hiervoor \
namelijk.

Groetjes, Rinse