List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Nagekeken kmail.po
From:       Kristof Bal <kristof.bal () telenet ! be>
Date:       2008-09-11 16:33:51

> omdat ik ook nog met
> http://nl.pardus-wiki.org/HOWTO:Pardus_2008_installeren bezig ben.
Hm, Pardus, een distro die al lang mijn interesse heeft, maar ik bven er
nog nooit toe gekomen om die echt te installeren (een VM telt niet).
Kreeg 2008.1 geen KDE 4.1, of was dat alleen een live-CD?

En oh ja. In het licentiescherm van de installer: "andere software
hebben andere licenties"
"andere software heeft", of "andere progarmma's hebben" lijkt mij beter
te klinken.
Ik weet niet wie pardus vertaald, maar ik neem aan dat jij hem kan
contacteren?
Of kom ik te laat?

En nog iets:
"Selecteer uw toetenbordindeling"
Wat is een toetenbord? ;) Ik stel het me al voor; je drukt op toets en
je krijgt trompetgeschal ;).

En dingen als: basis instellingen (met spatie, krijg ik kriebels van).

> Dan ga ik na libkleopatra.po verder met /kdepimlibs/*, en niet met /qt/*.

Natuurlijk zal ik wat mee coördineren, tja, dat krijg je met die
verantwoordelijkheid ;). Maar ik bedoelde dat jij over alles zal blijven
beslissen
> Dan stel ik voor dat we bij berichten, die niet aan
> Kde-i18n-nl@kde.org gericht zijn, altijd tenminste Cc:
> Kde-i18n-nl@kde.org doen.
> Of is dit geen goed voorstel?
Nu: wij *zijn* in feite wel KDE-nl, toch betreft vertaling.
Dus misschien is het wel handig om de mailinglijst te gebruiken.
Gewoon naar Rinse sturen :)
Of als hij zijn slaap inhaalt naar mij.
Maar liever Rinse :)

Groeten