List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Mogelijke nieuwe medewerker?
From:       Rinse de Vries <rinsedevries () kde ! nl>
Date:       2008-04-18 21:27:16

Op vrijdag 18 april 2008, schreef Kristof Bal:
> De nederlandse vertaling is blijkbaar helemaal af, wat doe ik hier nog

> misschien nog de documentatie verder afwerken), maar stel dat ik ergens
> iets wil veranderen (nu fixes in branch/kde4, maar later nieuwe
> vertalingen in trunk/kde4) heb ik blijkbaar een SVN-account nodig, is
> het aan te raden om zelf een account te nemen? Zo ja, moet ik dan de
> handleiding op http://developer.kde.org/joining/applysvnaccount.php volgen?

Nou, het committen van bestanden wordt door mij gedaan.
Dus als je klaar bent, gewoon terugsturen :)

Zodra kde 4.1 vertaalrijp is kopieer ik alles van de branch (wat nu kde 4.0x is) naar \
trunk. Daarna synchroniseert scripty  onze wijzigingen met die van trunk en kunnen we \
van start gaan met het vertalen voor kde 4.1

Groetjes, Rinse