List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Vertaal fout in plasma in kde4
From:       Frank Mulder <frank () kde ! nl>
Date:       2008-01-14 18:52:58

Op Monday 14 January 2008 19:34:29 schreef Wesley S.:
> Op 14-01-08 heeft Rinse de Vries <rinsedevries@kde.nl> het volgende
>
> geschreven:
>
> Ik snap eigenlijk niet hoe zoiets in een vertaling komt te staan....
> "hh:mm" lijkt me vrij algemeen.. in welke taal moet het anders zijn?
Bij tijden is dat misschien meestal hetzelfde (hoewel er bijvoorbeeld wel
verschillen zitten tussen 12/24-uurssysteem), maar bij datums ('data' voor de
puristen ;)) niet. Ik neem aan dat daarvoor een soortgelijke vertaalde string
beschikbaar is. Het is dan een beetje vreemd om het voor datums wel te doen
en voor tijden niet. Overigens zou het netjes zijn als er duidelijk bij zou
staan dat dit geen gewone string is maar een format string. Maar ik
veronderstel dat dat al aangepast is. Ik weet trouwens niet of het zo zit met
die datums/tijden, maar dit klinkt wel aannemelijk zo. ;)

Frank