List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Vertalen van KDE 4 announcement
From:       Jaap Woldringh <jjh.woldringh () planet ! nl>
Date:       2008-01-09 20:16:39

Op woensdag 9 januari 2008, schreef Jos Poortvliet:
> Zucht. Ik was er aan bezig, maar echt, ik kan gewoon niet vertalen.
> Sorry. Hier wat ik heb - het is niet veel waard, maar ik kan dit echt
> niet. Ik schrijf goed engels, en ook heus wel NL, maar vertalen - wat
> ben ik bij dat er mensen als Rinse en bram en anderen zijn ;-)

Ik wil hier morgen mee aan de gang gaan zodat het morgen in de loop van de dag
klaar is. Helaas ken ik een aantal van de genoemde onderdelen van KDE 4.0
niet, zoals Solid en zo. Als iemand mij een korte beschrijving ervan kan
mailen, dan zou dat kunnen helpen onzin te vermijden.

Ik heb ben begonnen met de vertalingen van Jos een beetje aan te passen, en
het resultaat voeg ik hier bij, zodat jullie kunnen oordelen of mijn
vertaling iets voorstelt :)
jjh punt woldringh op planet punt nl
O ja: ik vertaalde dit in Kate, als iemand een betere vertaalomgeving weet,
dan graag. In OOo is het haast niet te doen, met al die tags ...

Jaap

["announcement" (application/x-php)]