List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Your emails vertaling?
From:       Jaap Woldringh <jjh.woldringh () planet ! nl>
Date:       2007-07-07 10:54:49

Op vrijdag 06 juli 2007, schreef Antoon Tolboom:
> Ik kom in de vertaalde "Your emails" tekenreeks ......@kde.nl adressen
> tegen.
> Ik heb geen ...@kde.nl emailadres  en kan eventueel mijn persoonlijke
> emailadres in kunnen vullen.
> Ik ben hiervoor een beetje huiverig ivm. spam etc, etc.
> Ik weet ook niet wat de ervaringen hiermee zijn.
> Wat zijn de voorschriften hiervoor (als ze er al zijn)?
> Wat te doen???
>
> m.vr.gr,
> Antoon Tolboom

Ik schrijf tegenwoordig mijn emailadres als

jjh punt woldringh op planet punt nl

Staat er in elk geval geen @ in, en zijn de woorden punt en op Nederlands en
niet Engels, waarmee (misschien) spambots het wat moeilijker wordt gemaakt om
mijn emailadres te vinden. Degenen voor wie het adres van belang zou kunnen
zijn kennen denk ik wel Nederlands, anders hoeven we niet voor hen te
vertalen denk ik ....

Ik krijg wel spam binnen, maar het meeste wordt door Planet weggefilterd
(steeds slechter overigens) maar weet niet of dit door mijn gewone @-adres
komt, die ik vroeger hanteerde.

Ik lees jouw vragen overigens met veel plezier, je bent een nieuwe vertaler
die niet schroomt om vragen te stellen. Vragen die ik ook wel eens heb :)

Jaap