List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] branches/stable/l10n/nl/kdeaddons en kdeartwork
From:       Niels van Mourik <niels () shodan ! nl>
Date:       2007-05-28 4:03:58

[Attachment #2 (multipart/signed)]

Op zondag 27 mei 2007, schreef Rinse de Vries:
> Hallo allemaal,
>
> Door een fout in mijn mappenstructuur van mijn lokale svn werkmap zijn de
> Friese vertalingen van kdeaddons en kdeartwork terecht gekomen in de
> Nederlandse module. Weet iemand een eenvoudige manier om dit te reverten?
Hey Rinse,

Als je nog niet gecommit zou hebben is het eenvoudig te doen met `svn revert`,
helaas gaat deze vlieger dus niet op.

Je zou natuurlijk ook een check-out kunnen doen van de revisie (voordat je die
fout maakte) en hieruit de files die veranderd zijn kopieren naar een map met
een goede check-out.

Wat je dan moet doen is twee mappen uitchecken, de moderne (die up-to-date is)
en eentje met een oude revisie (svn co -r <revisie> <svnurl>). Vervolgens zul
je de bestanden uit de "oude" versie moeten overschrijven in de nieuwe
versie. Bij mappen moet je opletten, die bevatten allen een .svn map, die je
_niet_ wilt overschrijven.

Uiteraard enkel bestanden/mappen veranderen die je naar 't Frysk hebt
overschreven ;)

http://websvn.kde.org/ < Dat is je vriend betreffende het opzoeken van je
bestanden/mappen die niet goed zijn en de revisie nummers.

Ik weet bijna zeker dat er een svn revert functie moet zijn die op basis van
revisie dit moet kunnen doen ook zonder lokale check-out etc etc, maar kan
hem niet in de docs zo vinden.

> Alvast bedankt,
>
> Rinse

The sky may fall on your head tomorrow, but tomorrow never comes!
  -- Chief Vitalstatix

["signature.asc" (application/pgp-signature)]