List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] branches/stable/l10n/nl/kdeaddons en kdeartwork
From:       Rinse de Vries <rinsedevries () kde ! nl>
Date:       2007-05-27 22:57:45

Op zondag 27 mei 2007, schreef Martijn Klingens:

> Is het script svnrevertlast uit KDESDK hier handig?

Ik kan eens gaan kijken, maar heb daar pas halverwege de week tijd voor.
kdeartwork bleek lokaal op mijn pc nog te kloppen, dus die heb ik inmiddels \
teruggedraaid door mijn lokale versies terug te schrijven naar SVN. Voor kdeaddons \
(tot overmaat van ramp de grootste met meer dan 70 bestanden) lukt dit truukje niet \
omdat ik op die map al een svn update had gedaan...

Ik weet niet of Bram toevallig nog een goede lokale versie heeft, zo ja, dan is het \
terugschrijven daarvan de kortste klap denk ik.

Groetjes, Rinse