List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Indeling Website
From:       Martijn Klingens <klingens () kde ! org>
Date:       2007-05-10 12:41:26

On Thursday 10 May 2007 07:39, Peter Sinon wrote:
> Aangezien het om schermafbeeldingen van een toepassing gaat heb ik
> alleen de betreffende vensters meegenomen.
> Dus niet mijn bureaublad. Scheelt weer m.b.t. ikonen, enz. :-)

Juist, dit is veel rustiger :)

> Graag nog eenmaal waar nodig opmerkingen, voordat de bundel naar Gunirus
> gaat.

Ziet er heel netjes uit.

Er is maar één puntje dat me opvalt en da's mijn eigen domme schuld... ik heb
me niet gerealiseerd dat verkleinen van venstergrootte ook tot een
horizontale schuifbalk zou leiden, da's nu weer net rommeliger dan nodig ;)

Als ik moet kiezen tussen de schuifbalk of een grotere afbeelding, dan kies ik
voor wat je nu hebt.

Maar met dit formaat zijn er misschien oplossingen mogelijk, geen idee wat er
het leukste uitziet (en al helemaal niet of het opweegt tegen de moeite die
je moet doen om 't zo neer te zetten :P )

- Uitzoomen. Past 't weer, maar of de boel fraaier wordt? Je kan de kleinere
  letters met een groter lettertype weer "goed" faken.

- Ander papierformaat, A5 of zo.

- Stukje scrollen zodat de balk in het midden zit en alleen marges aan
  weerszijden wegvallen, niet de tekst afgekapt.

Maar zelfs als je er niets aan doet (het wordt wat pietluttig he? ;) ), dit
ziet er al onwijs netjes uit!

--
Martijn