List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Indeling Website
From:       Peter Sinon <pasinon () versatel ! nl>
Date:       2007-05-10 5:39:18

Continuing...

Bijgaand een voorbeeld waarin de opmerkingen over grootte,
kleurstelling, windecs etc. etc. etc. zijn meegenomen.
Aangezien het om schermafbeeldingen van een toepassing gaat heb ik
alleen de betreffende vensters meegenomen.
Dus niet mijn bureaublad. Scheelt weer m.b.t. ikonen, enz. :-)

Graag nog eenmaal waar nodig opmerkingen, voordat de bundel naar Gunirus
gaat.

Vr. groet,
Peter Sinon

["koffice-kword1.png" (image/png)]