List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Indeling Website
From:       Martijn Klingens <klingens () kde ! org>
Date:       2007-05-09 12:38:57

On Wednesday 09 May 2007 10:44, Sebastian Kügler wrote:

> Voor screenshots voor de website moeten er *wel* vensterdecoraties bij,
> gewoon de plastik windeco pakken dan.

En voor losse vensters zou ik de afmetingen proberen beschaafd te houden. Op
mijn laptop heb ik maar 1024x768, een KWord-venster van 1280x1024 is wat
zinloos, is alleen maar een groot wit vlak.

Kies de maat die er het mooiste uit ziet, dus niet te vol, maar ook niet te
leeg, met een lichte voorkeur voor kleiner-indien-mogelijk, of iig max
1024x768.

--
Martijn