List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Indeling Website
From:       Sebastian =?iso-8859-1?q?K=FCgler?= <sebas () kde ! org>
Date:       2007-05-09 8:46:37

[Attachment #2 (multipart/signed)]

On Tuesday 08 May 2007 22:53:22 Rinse de Vries wrote:

> Het limiet staat momenteel op 300 kb per posting.
> Als dat te hoog is hoor ik het graag van jullie.

> cvs/svn is juist waar we vanaf willen met de website :o)
>
> Het versturen kan natuurlijk ook rechtstreeks aan de vrager, maar we hebben
> nu wel het voordeel dat vele ogen de screenshots beoordelen en correcties
> aandragen.

Inderdaad, aan het begin is het handig om dingen via de mailinglist te laten
lopen, er komen genoeg dingen naar voren die verbeterd kunnen worden. Het
gaat erom om zo goed mogelijke output te produceren, niet om de groote van de
archieven zo klein mogelijk te houden. ;-)
--
sebas

 http://www.kde.org | http://vizZzion.org |  GPG Key ID: 9119 0EF9