List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] even voorstellen
From:       "rudi van hemert" <rudivanhemert () gmail ! com>
Date:       2006-07-21 17:51:49

ow oke :) nou ja dan wacht ik nog eventjes af :). ik weet niet of jij
me hier mee kan helpen rinse maar ik heb iets zeer eigenaardigs, mijn
klok (op mijn pc) die gaat geleidelijk aan een kwartier voor lopen.
dan zet ik hem weer goed en 3 dagen erna loopt hij weer voor. ik heb
geen idee hoe dit komt. heb jij enig idee? de tijdzones e.d. zijn goed
ingesteld.

groetjes

Op 20-7-06 heeft Rinse de Vries<rinsedevries@kde.nl> het volgende geschreven: