List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] even voorstellen
From:       "Willem Gielen" <w.gielen () gmail ! com>
Date:       2006-07-11 19:34:19

[Attachment #2 (multipart/alternative)]

Hoi Jan Paul,
ik heb me net ook voorgesteld, ben er ook vandaag bij gekomen. Leuk dat je
ook mee gaat vertalen. Kijk voor Linux ook eens naar Pardus, is een distro
die ik naar het Nederlands wil gaan vertalen (
http://www.uludag.org.tr/eng/index.html), met de hulp van de KDE mensen.
Snap jij KBabel een beetje?

Groet
Willem