List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] even voorstellen
From:       jos poortvliet <jos () mijnkamer ! nl>
Date:       2006-07-11 19:27:03

[Attachment #2 (multipart/signed)]

Op dinsdag 11 juli 2006 20:52, schreef Jan-Paul Doornbos:
> Hallo allemaal,
>
> Mijn naam is Jan-Paul Doornbos ben 28 jaar werk momenteel als postbode
> en heb een HTS Elektrotechniek diploma, sinds kort heb ik naast mijn
> windows xp Kubuntu Dapper Drake draaien, en dat bevalt me goed. Het
> lijkt me leuk om mee te helpen aan KDE, vertalen lijkt me wel leuk. Ik
> heb KBabel al geinstalleerd en heb nu een .pot file gedownload
> kdelibs_man-checkXML.1.pot deze hoop ik te gaan vertalen vanuit het
> engels naar het nederlands.
> Groet Jan-Paul

welkom ;-)

--
Disclaimer:

Alles wat ik doe denk en zeg is gebaseerd op het wereldbeeld
wat ik nu heb. Ik ben niet verantwoordelijk voor wijzigingen
van de wereld, of het beeld wat ik daarvan heb, noch voor de
daaruit voortvloeiende gedragingen van mezelf.
Alles wat ik zeg is aardig bedoeld, tenzij expliciet vermeld.