List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Kan kde iets met (licencies) van oude windows
From:       Rinse de Vries <rinsedevries () kde ! nl>
Date:       2005-11-20 21:30:59

Op zondag 20 november 2005 21:54, schreef Margreet van den Berg:
> Hallo allemaal,
>
> Ik heb helaas bot gevangen bij de eigenaresse van Halloween: ze wil op dit
> moment in ieder geval nog niet de rechten op de software gratis ergens
> onderbrengen.

Hallo Magreet,

Bedankt voor je bericht.
Jammer dat de eigenaresse geen belangstelling toont. Ik hoop dat dit niet
betekent dat het pakket uiteindelijk verloren gaat.
Misschien is ze wel bereid om tegen een gering bedrag per jaar de software
ergens te hosten, vanaf 10 euro per jaar kun je al een eigen site opzetten
incl domeinnaam, serverruimte en vaak ook ftp-ruimte.

Ik ben benieuwd naar je Blog :)

Groetjes, Rinse