List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Kan kde iets met (licencies) van oude windows
From:       "Margreet van den Berg" <margreetvanden.Berg () hccnet ! nl>
Date:       2005-11-20 20:54:48

Hallo allemaal,

Ik heb helaas bot gevangen bij de eigenaresse van Halloween: ze wil op dit moment in \
ieder geval nog niet de rechten op de software gratis ergens onderbrengen. Helaas. Ik \
ga wel binnenkort op mijn weblog een korte beschrijving opnemen van één van haar \
producten: Frik en zijn vriendjes, een interactief prentenboek. Misschien dat als \
daar veel enthousiaste reacties op komen, dat ze nog verandert van mening. Ik hoop \
het. In ieder geval bedankt voor jullie enthousiaste reacties. We hebben in ieder \
geval geprobeerd om dit materiaal te bewaren voor het onderwijs.

Groeten,

Margreet