List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Evenementen in 2005
From:       "C.M.Lotion" <cmlotion () wanadoo ! nl>
Date:       2005-10-22 13:59:19

[Attachment #2 (multipart/signed)]

On Sunday 18 September 2005 10:51, Bram Schoenmakers wrote:
> Hallo allemaal
>
> Het wordt druk voor KDE-NL in het laatste gedeelte van 2005. Er staat een
> aantal evenementen op de planning:
>
> * 29 oktober 2005: LinuxBijeenkomst 2005 (Tiel)
> * 9/10 november 2005: LinuxWorld 2005 (Utrecht)
> * 25/26/27 november 2005: HCC-dagen 2005 (Utrecht)
>
> We zouden graag willen weten wie het leuk lijkt om mee te helpen bij de
> KDE-NL-stand die we aldaar hebben. Op die manier kunnen we alvast een
> schema maken van wie is waar.
> Je hoeft niet per se op alle drie de evenementen aanwezig te zijn, als je
> [...]
Hai,

Hebben jullie nog hulp nodig? Nu ik eindelijk weer thuis in NL ben en m'n jet
lag  zo ongeveer kwijt ben, kom ik ook graag een handje meehelpen. Vooralsnog
denk ik dat één dag per evenement wel te doen is, afhankelijk van hoeveel ik
nog voor m'n afstuderen moet regelen. Laat maar weten waar en wanneer ik mee
kan helpen.

Groetjes,

Claire

There's no place like home.