List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Laatste loodjes voor kopete, wie kent deze termen?
From:       "cobaco \(aka Bart Cornelis\)" <cobaco () skolelinux ! no>
Date:       2005-10-21 14:30:13

[Attachment #2 (multipart/signed)]

On Friday 21 October 2005 16:10, Adriaan de Groot wrote:

> Mits dat geen handelsmerk van Philips is, ja. Ik heb het woord wel in
> krantenartikelen gezien, maar vandaag bleek Model Driven Architecture ook
> al een (r) te zijn, dus dan kan ongeveer _alles_.
Gegeven de hits die google teruggeeft op 'domotica' voor nederlandse
pagina's lijkt me dit onwaarschijnlijk (al helemaal aangezien domotica ook
in de vandale staat als algemene term)

-> zo me hoogst verbazen als er een handelsmerk probleem is
--
cobaco (aka Bart Cornelis):
    Coördinator Belgisch Skolelinux team