List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Meer dan vertalen alleen
From:       Rinse de Vries <rinsedevries () kde ! nl>
Date:       2005-07-26 21:59:48

Hallo Brenno,

We hebben vast een andere muzieksmaak wat betreft Nederlandstalige muziek,
want alhier pakt amaroK toch redelijk wat albumhoezen.
Misschien helpt het als je hem op een Europese amazon-site instelt?
Wel is het jammer dat amaroK gekozen heeft voor amazon als zoekreferentie,
omdat dit de gevonden hoezen uiteraard beperkt.
Juk gebruikt volgens mij Google, en die levert meer resultaten op. Ik weet
alleen niet hoe dat auteursrechtelijk recht te breien is..
Nederlandse songteksten los ik op door ze telkens zelf in te dienen.
Bij de nieuwste amarok kan dat gelukkig vrij eenvoudig met de navigatieknoppen
in bij de liedttekst-tab.

Voor de lokalisatie van dit soort zaken ben ik al geruime tijd op zoek naar
iemand die dat zou willen oppikken.
KDE komt dit soort dingen steeds meer tegen, denk aan sjablonen voor KOffice,
lesbestanden voor kdeedu, zoekmachine-links voor konqueror, etc. etc.
Mooiste zou zijn als we binnen kde-nl 1 persoon zouden hebben bij wie we dit
soort lokalisatiezaken neer kunnen leggen.

Groetjes, Rinse