List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Link: koppeling of verwijzing??
From:       Sander Koning <sanderkoning () kde ! nl>
Date:       2005-04-19 5:53:31

[Attachment #2 (multipart/signed)]

Rinse de Vries wrote on Tuesday 19 April 2005 00:56 regarding
[KDE-i18n-nl] Link: koppeling of verwijzing??:

> Verwijzing is gekozen omdat er geen fysieke koppeling bestaat tussen
> het item en de link er naar toe, en het woord 'koppelen' ook al wordt
> gebruikt voor 'mounting', wat dus verwarring kan opleveren..
>
> Mijn vraag aan jullie:
>
> Moet KDE dit voorbeeld volgen??

*denkt lang na*

Ik weet niet eens welke ik mooier vind. Da's een unicum :)
In dat geval ga ik voor duidelijkheid en ben ik hier dus wel voor.
Maarja. Dat wordt een grooooote omhaalslag.

groets,
--
Sander Koning               |         sanderkoning -@- kde.nl
KDE Nederland: www.kde.nl   |   Linux Counter user no. 274892