List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Slachtoffer gezocht voor het toevoegen van
From:       Bram Schoenmakers <bramschoenmakers () kde ! nl>
Date:       2004-12-13 16:09:24

Bram Schoenmakers! We've been expecting you...
> Rinse de Vries! We've been expecting you...
>
> Hoi,

> Ik vind Van Dale ook een goede kandidaat voor zo'n webkoppeling:
> http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=\{@}
> Zover ik weet stond die er standaard niet in.
>
> Daarnaast ontdekte ik laatst www.interglot.com, een vertaalmachine van
> Nederlands naar 5 talen en omgekeerd. Beter dan WordReference die geen NL
> ondersteunt.
>
> Wat denken jullie? Toevoegen?
>
> Groetjes,

Ik zie net pas hoe het systeem van toevoegen werkt. Ik vind het zelf wat
rammelen. Zo staat onze 'eigen'  NOS-teletekstkoppeling onder de Googles en
de SourceForges. Ik vind dat een beetje vreemd, want zo krijgt iedereen deze
Nederlandstalige pagina te zien. Ik zie dat 38 mensen die string met die
verwijst naar Teletekst braaf vertaald hebben naar hun eigen taal. Onnodig.

In plaats van deze map te spammen met Nederlandse sites, kunnen we de
betreffende *.desktops misschien beter aanbieden op www.kde.nl (met
installatieinstructies).

Groetjes,

--