List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] KDE-Nieuwjaarsbijeenkomst
From:       Daniël Huisman <daniel.huisman () hccnet ! nl>
Date:       2004-11-18 16:28:12

Hoi,

Even een algemene opmerking over punt 1. Het valt mij op dat de
bijeenkomsten altijd in het zuiden des lands zijn. Ik zou er echter voor
zijn dat het richting het midden/noorden van het land gaat. Ik weet ook
wel dat er een paar Belgen bij zitten maar dan zoek je het even boven
apeldoorn. Ik zit zelf heel erg aan openbaar vervoer vast. Het is voor
mij dus alleen mogelijk te komen als het niet te ver is met het openbaar
vervoer. Ter indicatie ik moet uit het noordelijke puntje van de stad
groningen komen. Hou dus even wat meer rekening met het noorden.

Daniël

p.s. Dat is voor mij de door slag