List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] KDE-Nieuwjaarsbijeenkomst
From:       Sebastian =?iso-8859-1?q?K=FCgler?= <lists () vizZzion ! org>
Date:       2004-11-18 15:20:39

On Wednesday 17 November 2004 22:04, Adriaan de Groot wrote:

> Er was al de vraag "Wat is er met Nijmegen gebeurd?" Nou, dat is er
> nog, het huis is een stuk groten zodat we nu wel 20 man binnen zouden
> kunnen houden. Het is ook ongeveer 2 uur reizen voor onze KDE'ers in
> Rotterdam, Bolsward en EHV. Ik denk dat de lijn van de Rijn, min of
> meer, de locatie zou moeten bepalen omdat dat gewoon een beetje in het
> midden ligt.

Nijmegen zou mij uiteraard ook perfect uitkomen. Ik denk ook dat ik op
alle data tijd heb.

Nu ik toch al aan't mailen ben, nog even in het kort waarom ik de laatste
tijd wat minder actief ben (vnml. ook m.b.t. het meeprogrammeren aan
guidance): Ik ben nog met een 'project for a living' bezig, wat ik
*hopelijk* tot eind van deze maand afgerond heb. Daarna zal ik weer eens
in guidance duiken, en zo mogelijk ook weer eens wat code inchecken.

Ik ben dus niet 'off' maar op 'standby'.

Cheers,
--
sebas