List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] nog kvoctrain
From:       Marc Heyvaert <marc_heyvaert () yahoo ! com>
Date:       2004-11-09 14:28:09

Hallo,

Voor wie de gui-vertaling van KVoctrain onder zijn
hoede heeft...

In KVoctrain zitten alle woorden/uitdrukkingen in een
niveau gaande van 'Not Queried Yet' over 'Level 1',
'Level 2' naar 'Level 7'. Die strings zijn blijkbaar
niet vertaald. Misschien werden ze in de toepassing
niet correct als i18n string aangegeven?

Ik werk hier wel nog met KDE 3.2.1 en KVoctrain 0.8.1

Je kan eens checken door KVoctrain te openen,
vervolgens op 'Ins' te duwen, dan krijg je een lege
lijn. Dubbelklik nu in een cel (maakt niet uit welke)
en dan krijg je de dialoog 'Algemene eigenschappen
bewerken' Kijk nu op de laatste en voorlaatste tab van
dit dialoogvenster achter 'Graad'.

Indien er geen probleem is met de vertaling ligt het
misschien in de toepassing zelf...dan kijk ik er wel
eens naar.

Marc