List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Nieuwe vertaler (?)
From:       Fabrice Mous <fabricemous () xs4all ! nl>
Date:       2004-07-16 13:39:43

On Friday 16 July 2004 14:29, Rijk van Wel wrote:
|  Hoi Tom,
|
|  Snel antwoord! :D
|  Ik word momenteel een beetje overweldigd door een hoop nieuwe termen.. :S
|  Entiteiten, CVS, lokaliseren... En ik had ook nog nooit een mailinglijst
|  gebruikt.. :P
|
|  Ik was overigens nog vergeten: als je geïnteresseerd bent in wie ik ben,
|  kan je kijken op mijn website: http://www.ridge.nl . Over websites
|  gesproken: daar kan je mij ook voor 'gebruiken'. Ik heb meerdere websites
|  gemaakt (ridge.nl en visionhosting.nl bijvoorbeeld), en daar de nodige
> [...]

Het website-team heeft idd nog wat mensen nodig die willen helpen. Zou
geweldig zijn als je ons komt versterken. We hebben iemand nodig die wat tijd
wil steken maken van formuliertjes waarmee we contacten kunnen toevoegen en
beheren.

Tevens willen we ook soort samenwerkingsverband aangaan met Alfred Munikes mbt
een web-shop met KDE-gear.

Laat even weten of je interesse hebt.

Optie is ook om eerst wat te doen met vertalen en je later te voegen bij het
webteam. Kijk maar even :)

mvg,

Fab

--