List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] site mock-ups
From:       Marc Heyvaert <marc_heyvaert () yahoo ! com>
Date:       2004-07-16 9:22:16

Hallo,

Ik zou graag de discussie wat opentrekken... toch
indien het de bedoeling zou zijn de look van kde.nl te
veranderen...

--- Adriaan de Groot <adridg@sci.kun.nl> wrote:
> [...]

<SNIP>

www.kde.nl bedient nu rechtstreeks (een potentieel
van) 11 miljoen (?) Nederlanders en via nl.kde.be (een
potentieel van) 5,5 miljoen Vlamingen. De huidige
situatie met de spiegeling tussen kde.nl en nl.kde.be
goed, Het logo wordt keurig veranderd naargelang .nl
of .be, maar alle andere elementen blijven
onveranderd.

Zo krijg ik zonder specifieke commentaar een link
*Over KDE.NL* op de .be pagina. Wanneer we morgen
beslissen om specifieke *Nederland(s)* gekleurde
achtergronden, met tulpen en molens en koninklijk
blauw, gaan gebruiken, dan hoop ik dat er voor het
nl.kde.be een alternatief wordt uitgewerkt, of dat
tenminste de huidige situatie kan worden behouden.

Maar misschien moeten we alles op de website plannen
en tonen als een gemeenschappelijke inspanning tussen
Vlaanderen en Nederland, met Nederlandse vlag +
Vlaamse Leeuw, misschien een kaart van de 17
provinciën,...

Marc