List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] KPilot: Pilot -> Handheld?
From:       Tom Albers <tomalbers () kde ! nl>
Date:       2004-07-10 12:33:37

Op vrijdag 9 juli 2004 10:44, schreef Adriaan de Groot:

> PalmOS (tm) based Handheld Device
>
> Daar wordt het _veel_ handiger van ('tis maar een entity). Overigens wordt
> in de docs in HEAD vaak &handheld; gebruikt, wat nu nog mapt naar Pilot.
> Dus als je iets goed kunt verzinnen , ga je gang.
>
> Handheld is te algemeen.

Ok, dus "Palm(.*) handheld"  is het beste wat we er van kunnen maken. PalmPDA
is net niet goed, handheld op zich is te algemeen dus het moet iets worden
met Palm en handheld. Volgens mij heten die dingen ook wel oganizers, dus
misschien is dat ook nog een optie.

Dus:
PalmOS (tm) handheld
Palm handheld