List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Instructievideo's voor KDE.NL ?
From:       "Fabrice Mous" <fabricemous () xs4all ! nl>
Date:       2004-04-10 18:32:37

> Hi,
>
> De titel van een KNotes kan worden gewijzigd door middel van (T)
> hernoemen.
> Zie de voorbeeldvideo. Hier heb ik de Titel in "Aantekeningen"
> veranderd...
> misschien heeft iemand een ander voorstel (bijvoorbeeld Stap #1, Stap #2)

Eerst en vooral ... petje af voor wat je hier gemaakt hebt. Okee en nu de
kritiek :)

Ik zou zeker met stappen werken en ook met leerdoelen(die je vooraf
vertelt). Ook zou ik langere pauzes inlassen ... Je moet mensen de tijd
geven. Het voordeel wat je ook hebt wanneer je met stappen werkt is dat
mensen het filmpje even op pauze kunnen zetten. Laatste puntje is dat ik
vind dat je de aantekeningen niet teveel moet verplaatsen, het komt zeer
onrustig op mij over.

Fab