List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Statusoverzicht vertalers
From:       Rinse de Vries <rinse () kde ! nl>
Date:       2004-03-31 20:20:01

Op donderdag 1 april 2004 00:18, schreef Bram Schoenmakers:
> Bij deze wilde ik dan melden dat ik voorlopig de kdepim-module voor m'n
> rekening zal nemen.

Och ,die valt mee, er zijn slechts 1000 nieuwe strings :)

Mocht je hulp nodig hebben als de deadline nadert, dan houd ik me aanbevolen.

Verder is een statuspagina erg handig, momenteel heb ik alles in korganizer
staan, daarnaast beginnen de eerste e-mailaccounts alweer te 'bouncen',
waardoor enkele vertalingen dus niet af zullen komen..

Rinse